Dia Mundial de la Salut Mental 2012
La Commemoració del Dia Mundial de la Salut Mental es va celebrar a Sabadell el dissabte 6 d’ octubre, sota el lema segons l’ OMS: “Depressió:un problema global”.
Aquest any, Salut Mental Sabadell, que vem organitzar la Commemoració del Dia Mundial de la Salut Mental a Catalunya , conjuntament amb FECAFAMM, hem volgut que la ciutat s’impliqui i participi per conèixer i sensibilitzar- se tot i assumint que la Salut Mental és cosa de tots.
Ens van acompanyar l’ Honorable Conseller de Salut, Boi Ruiz; l’ Honorable Conseller de Benestar i Família, Sr. Josep Lluís Cleries, l’ Alcalde de Sabadell, Sr. Manel Bustos, el Síndic de Greuges de l’ Ajuntament de Sabadell, Sr. Josep Escartin, el periodista sabadellenc Miquel Calzada,que va llegir el manifest . Vem acabar amb actes festius i cercavila fins a l’ Hotel Urpí, on vem dinar.
Carta agraïment presidenta Salut Mental Sabadell
Manifest Síndics Municipals de Sabadell, Terrassa i Sant Cugat
Nota de premsa
.
Documental sobre la commemoració del Dia Mundial de la Salut Mental 2012 que han emès a la xarxa audiovisual local, i que ha estat realitzat per la Televisió de Badalona.
Deixa un comentari
Comments 0