COMMEMORACIÓ DIA MUNDIAL SALUT MENTAL 2019
El passat 5 d’ octubre vam commemorar el dia Mundial de la Salut Mental , amb una jornada festiva a Ikea amb l’ objectiu de sensibilitzar la societat, fer visible la salut mental i la lluita per la defensa dels drets de les persones que tenen un trastorn mental i les seves famílies i impulsar iniciatives que millorin la salut mental des de tots els àmbits.
La jornada que, com cada any, ha estat un espai de trobada festiu i participatiu, ha aplegat familiars, usuaris i professionals al vestíbul de l’ Ikea. Els assistents, van gaudir de l’ actuació del grup de musica del club social de l’ entitat “Krec’n’tu” i d’ una classe oberta de Swing on tothom que va voler va poder practicar el jazz.
Representants de l’ entitat i familiars demanaven a la societat “que ens reconegui, que ens ajudi a reduir l’estigma i la discriminació persistents que actuen com a barrera per a les persones”. Des de l Associació es va reclamar que les administracions i la societat siguin conscients que es necessita una aposta decidida per ajudar les persones afectades i les seves famílies. “El col·lectiu necessita més professionals, més investigació, més residències i atenció a domicili, més xarxes associatives i laborals, entre d’ altres recursos”.
Posted on 25 Setembre 2019, in Varis. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.
Deixa un comentari
Comments 0