Dia Mundial de la Salut Mental 2011

El dissabte 8 d’ octubre un grup de 54 persones, integrat per nois i noies del club social La Xamba, acompanyats per familiars, i treballadors de la nostra entitat, van anar a  Solsona a celebrar el Dia Mundial de la Salut Mental.

Després d’una cercavila pel centre històric de la ciutat, en Xavi Coral, periodista de TV3, va llegir el manifest en el qual s’exigia una aposta radical i urgent per la salut mental.

Finalitzats els parlaments institucionals, el públic assistent va fer pinya per aixecar uns pilars dels Castellers de  Solsona, com a símbol del suport que la salut mental necessita per seguir avançant.Solsona

Després del ball dels Gegants de Solsona, l’orquestra Patinfanjàs va acompanyar els assistents fins a la sala on es va servir un dinar per més de 800 persones.

Al dinar varem compartir una estona d’esbarjo amb la resta de persones de clubs socials d’arreu Catalunya, després vem assistir al lliurament de premis del concurs de cartells, on els nois i noies de la Xamba havien participat, i per acabar vem gaudir de l’actuació del Mag Pere i del ball de fi de festa amb l’orquestra Stresband.

Solsona 2

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: